آموزش ساخت بک لینک
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اکنون که دیدید چه نوع بک لینک برای کمک به شما در رتبه بندی های Google مفید است ، وقت آن است که من به شما نشان دهم که چگونه شروع به ساختن آنها کنید.

بهترین روشها
دارایی های قابل پیوند ایجاد کنید
اگر می خواهید افراد به وب سایت آموزش ساخت بک لینک  شما پیوند دهند ، به چیزی در سایت خود نیاز دارید که ارزش پیوند دادن به آن را داشته باشد.

(همچنین به عنوان "دارایی های قابل پیوند" شناخته می شود).

دارایی Linkable می تواند یک پست وبلاگ ، یک ویدیو ، یک نرم افزار ، یک مسابقه ، یک نظرسنجی باشد ... اساساً هر چیزی که افراد بخواهند به آن لینک دهند.

در بیشتر موارد ، دارایی قابل پیوند شما مطلبی شگفت انگیز از محتوا خواهد بود (به همین دلیل بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی محتوا با یکدیگر بسیار نزدیک هستند).

به عنوان مثال ، هنگامی که من وبلاگ خود را شروع کردم ، این لیست را از 200+ فاکتور رتبه بندی گوگل منتشر کردم.

عوامل رتبه بندی گوگل
یک روز خواندم که گوگل از 200 سیگنال رتبه بندی استفاده می کند. بک لینک  که مرا کنجکاو کرد: "این 200 سیگنال چیست؟"

البته ، Google قرار نبود آنها را به جهانیان اعلام کند. بنابراین من شروع به گردآوری اظهارات از گوگل و ثبت اختراعاتی کردم که به صورت آنلاین پیدا کردم.

تدوین این 200 عامل بسیار زمان بر بود (بیش از 2 هفته به طول انجامد). اما در پایان ، من FINALLY لیستی از 200 عامل رتبه بندی را که ممکن است گوگل در الگوریتم خود استفاده کند ، گردآوری کردم.

تا به امروز ، این محتوای واحد بیش از 2500 لینک بک لینک از 4،450 دامنه ایجاد کرده است.

داده های Google Ranking Factors در Ahrefs
در مورد مثال دیگر چطور؟

یکی از پست های موفق من تا به امروز (از لحاظ بک لینک و ترافیک ارگانیک) راهنمای نهایی من برای YouTube SEO است.

نحوه رتبه بندی فیلم های YouTube YouTube
وقتی نوشتن این پست را شروع کردم ، بازاریابی YouTube را شروع کردم. بنابراین تصمیم گرفتم آنچه را که یاد گرفتم در قالب یک راهنمای نهایی کامپایل و به اشتراک بگذارم.

من همچنین تصمیم گرفتم مثالهای زیادی را در راهنمای خود بگنجانم:

نحوه رتبه بندی پست های فیلم YouTube - استراتژی ها و تکنیک ها
(چیزی که بیشتر محتوای دیگر در این موضوع فاقد آن است)

اگرچه این پست تقریباً به همان اندازه پیوندهایی را که ارسال شده توسط Google Factors Ranking Factors ایجاد نکرده ام ، ایجاد کرده است ، اما هنوز هم پیوندهای زیادی به آن داده اید.

نحوه رتبه بندی فیلم های YouTube - داده های Ahrefs
بک لینک از Roundup لینک ایجاد کنید
تصور کنید که افراد پست های وبلاگ را با هدف تنها پیوند دادن به محتوای با کیفیت منتشر کرده اند.

(نوع محتوای با کیفیتی که قبلاً در سایت خود منتشر می کنید)

خیلی عالی بود ، درسته؟

خوشبختانه ، این یک چیز واقعی است و به آنها دوره گرد پیوند می گویند.

در اینجا مثالی وجود دارد:

پیوندهای مربوط به لینک
گردهمایی لینک ها پست های روزانه ، هفتگی یا ماهانه وبلاگ است که به محتوای برجسته پیوند دارند.

در اینجا مثالی از بک گراندی که اخیراً از یک دوربینی ساخته ام ، آورده شده است:

https://academysabz.com/backlink-build-tutorial/





:: بازدید از این مطلب : 1900
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی